Tomasz Więch

Czego się dowiesz?

- Jaka jest przyczyna, że tracisz zasięg postów.

- Jak w social media myśli Twój potencjalny klient.

- Jak poprawić swoje profile prywatne, aby pomagały w biznesie.

- Dlaczego powinieneś zacząć nagrywać wideo i jak krok po kroku to zrobić.

- O czym zacząć pisać w Twoim przypadku.

- Jakie transmisje live może robić fotograf?

- Jak prowadzić social media hotelu?

- Co publikować, gdy jesteś fryzjerem?

- Które wpisy wyróżniają Cię, gdy prowadzisz biznes produkcyjny?

- Jak wyróżnić się w social media jako artysta?

I wiele wiele innych. Łącznie ponad 13 branż, z których pomysły możesz układać jak klocki lego i przenosić do swojego biznesu i własnej marki. Wszystko z potwierdzonym w praktyce działaniem.

"

Fragment książki

Hotel

1. Co robi branża

Marketing tej branży zatrzymał się na ulotkach i plakatach. Zobacz sam.

Proszę, przejrzyj pierwsze 5 fanpage’ów hotelowych, jakie znajdziesz w wyszukiwarce. Czego tam brakuje? Nie czujesz, że jest jeden czynnik, o którym dziwnym trafem żaden marketer hotelowy nie pomyślał? Kiedy o tym napiszę, wydaje się tak dziwne, że aż niewiarygodne, ale to fakt. Branża hotelowa wydaje się miastem duchów. W 80% przypadków nie spotkasz tam sylwetek pracowników, a praktycznie w ogóle nie uda Ci się poznać tego, KTO będzie Cię obsługiwał i JAK mówi lub zachowuje się ta osoba. Nie mówiąc już o managerach hotelu, którzy uznają chyba za swój cel zawodowy być anonimowym bytem, zamiast budzącym zaufanie człowiekiem. “

Dla każdej z 13 branż otrzymujesz kolejno:

- Analizę rynku w social media (co aktualnie jest robione).

- Propozycje treści, które możesz publikować w Twojej branży.

- Cechy szczególne jakimi możesz odróżnić się od innych.

- Propozycja kilku sposobów targetowania reklam Fb Ads.

- Sugestie do wykorzystania na Transmisjach Live.

- Propozycje na to jak zbudować dialog.

- Tak rozpisane jest 13 branż, a wiele z tych sugestii możesz przełożyć na pozostałe nieopisane w ebooku.

Ikonka książki kupuję e-book

Akceptuję regulamin
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu realizacji umowy zakupu e-booka „O czym pisać w social media?”

cena: 39 Zł(netto)