W dwóch zdaniach o KAMAN

Zespół specjalistów, który wierzy, że dobre firmy zasługują na ciekawy i skuteczny marketing. Wdrażamy takie rozwiązania dla naszych klientów i daje nam to ogromnie dużo satysfakcji.

Profesjonalne wsparcie – skuteczne działanie

Agencja marketingowa KAMAN to agencja kreatywna, interaktywna i brandingowa. Firmy, które chcą postawić na outsourcing marketingu i np. rozpocząć pozyskiwanie leadów sprzedażowych, prowadzenie kampanii reklamowej, influencer marketing albo emisję reklam wideo zrealizowaną przez profesjonalne studio reklamowe, mogą zgłosić się do nas. Oczywiście możesz najpierw iść na kurs marketingu internetowego, zdobywać wiedzę i małymi kroczkami walczyć o swoją pozycję w branży. Możesz też jednak od razu przejść do skutecznego działania i we współpracy z praktykami, przyspieszyć proces rozwoju marki. Nasza agencja reklamowa ma swoją siedzibę w Rzeszowie, ale obsługujemy klientów z całej Polski.

Dlaczego powstało KAMAN

Obserwując biznes prowadzony przez Polskich przedsiębiorców, widzieliśmy ogromny potencjał, który tylko czekał na odkrycie dzięki ciekawej i efektywnej komunikacji marketingowej. Realizujemy to, wierząc w 3 zasady:

Umiejętność
prowadzenia dialogu

Klienci, którzy mają najlepsze efekty współpracy z nami, to Ci otwarci na sugestie, dyskusję i rozwiązywanie problemów w partnerski sposób.

Obustronne zaangażowanie

Wierzymy, że marketing odnosi sukcesy tylko gdy obydwie strony traktują go poważnie i angażują się w cały proces, znajdując czas na rozmowy, decyzję, czy analizy.

Wzajemne poszanowanie terminów

Wkładamy dużo wysiłku, by dowozić nasze zobowiązania na czas. Oczekujemy tego samego od drugiej strony, aby współpraca przebiegała skutecznie.

Poznaj nas

O Tomku

Odpowiadał za kampanie sprzedaży Mercedesów, rozwijał firmy budowlane o 100% w 8 miesięcy, a także doradzał w budowaniu marki osobistej jednego z najpopularniejszych mówców motywacyjnych w Polsce. Jest autorem szkoleń z social media i polecanych przez klientów ebooków. Na co dzień zarządza zespołem KAMAN i pracuje konsultacyjnie z klientami od marek osobistych, po ogólnopolskie franczyzy.

O Agacie

Zaledwie dwa lata zajęło jej zbudowanie rozpoznawalnej w całej Polsce marki osobistej eksperta ds. wideomarketingu, social media, czy komunikacji w internecie. Najpierw podbiła Polski rynek transmisji na żywo na Facebooku, później zdominowała kobiecą komunikację biznesową na Instagramie. Razem z zespołem KAMAN wdraża w firmach wysokiej jakości treści wideo, oraz uczy pracy przed kamerą i wykorzystywania telefonu do budowania marki osobistej.

Doświadczony zespół

Wiemy, że chcesz, aby usługi marketingowe dla Twojej firmy były realizowane przez specjalistów. My też tego chcemy. Jesteśmy dumni z tego, że każdy z nas ma ponad 3 lata stażu w dziedzinie, jaką się zajmuje. To powoduje, że możemy być pewni naszego zaangażowania i aktualnego doświadczenia, a fakt, że zwyczajnie lubimy ze sobą współpracować, jeszcze bardziej ułatwia realizowanie celów marketingowych dla naszych klientów. Jeśli interesuje Cię agencja marketingowa, w której profesjonalizm idzie w parze z terminowością, dobrą komunikacją i optymizmem, skontaktuj się z nami.

Karol

Business Development Manager

Urszula

Project Manager

Kinga

Grafik

Joanna

Asystentka Biura

Martyna

Facebook Ads Expert

Antoni

Facebook Ads Expert

Martyna

Project Manager

Ireneusz

Filmowiec

Adrianna

Facebook Ads Expert

Gabriela

Facebook Ads Expert

Dariusz

Facebook Ads Expert

Szymon

Facebook Ads Expert

Kasia

Grafik

Bartłomiej

Google Ads Expert

Wiktoria

Facebook Ads Expert

Zespół filmowy

6 specjalistów dobieranych w zależności do rodzaju nagrań do wykonania (operatorzy, oświetleniowiec, dźwiękowiec, animator)

Komu pomagamy?

Zarówno marketing tradycyjny, jak i digital marketing, nie mają przed nami tajemnic. Jednocześnie nie oferujemy gruszek na wierzbie, ale przygotowujemy dopasowaną indywidualnie strategię, która pomoże osiągnąć wyznaczone wcześniej cele. Pomagamy każdej firmie, która chce wykorzystywać sprawdzone sposoby budowania obecności w internecie i potrzebuje merytorycznego i praktycznego wsparcia – od szkoleń, przez tworzenie materiałów, aż po pełną obsługę marketingową. Wideomarketing, obsługa social media, lead generation i inne rozwiązania wymagają odpowiedniego podejścia, zaangażowania i czasu. Jeśli go nie masz – jesteśmy dla Ciebie.

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.