Konsultacje i szkolenia

Kurs marketingu internetowego i konsultacje w firmie powinny być prowadzone przez osoby z doświadczeniem w branży. My jesteśmy praktykami tego czego uczymy. Konsultacje marketingowe to praca nad konkretnymi rekomendacjami działań marketingowych w Twojej firmie, by jak najszybciej dojść do oczekiwanych rezultatów. Digital marketing (marketing internetowy) jest obszarem tak złożonym, że warto skorzystać ze wsparcia specjalistów, aby nie tracić czasu na błędne decyzje.

Jeśli zdecydujesz się na konsultacje z nami, otrzymasz od nas dopasowane rozwiązania, rekomendacje narzędzi marketingowych i strategie działania, które są w stanie zoptymalizować Twój budżet i czas angażowany w marketing. Z naszej wiedzy korzystają zarówno duże spółki, sieci franczyzowe jak i lokalne firmy oraz marki osobiste. Referencje są w 100% pozytywne.

Każde szkolenie i rozwijanie wiedzy w zakresie marketingu jest przydatne, ale ostateczne wykonanie zadań zostaw specjalistom. W czasie, w którym my będziemy rozwijać Twoje social media (np. Facebook, Tik Tok, Instagram), tworzyć kampanie reklamowe Google Ads i działać innymi kanałami, Ty możesz dalej zajmować się swoim biznesem.

Toyota-Logo

Konsultacje z Tomaszem

Na co dzień odpowiadam za strategie reklamowe wszystkich klientów KAMAN oraz nasz własny marketing. Doradzam i szkolę oraz tworzę na ten temat materiały do internetu. Najlepszym potwierdzeniem skuteczności konsultacji jest fakt, że od kilku lat 100% uczestników jest zadowolonych. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach.

Najczęstszym błędem we wdrażaniu marketingu w firmach jest brak strategii marketingowej. Już samo stworzenie planu marketingowego, czy planu rozwoju firmy pomaga przedsiębiorcom i managerom w lepszym określeniu sposobów działania. Zrozumienie jak działa proces decyzyjny klienta jest kluczowe, by przestać marnować budżet, czas i zaangażowanie. 

Tworzenie strategii marketingowej z KAMAN polega na zaplanowaniu niezbędnych w rozwoju firmy elementów marketingu, takich jak:

  • Audyt marketingowy
  • Opracowanie grupy docelowej
  • Określenie mocnych stron firmy/oferty
  • Zaplanowanie materiałów marketingowych
  • Opisanie sposobu dystrybucji materiałów 

Finalnym efektem współpracy jest strategia marketingowa rozumiana jako gotowy do wdrożenia plan działania na kolejne 3-12 miesięcy.

Dlaczego warto współpracować ze specjalistą? Dzięki temu mamy szansę stworzyć strategię marketingową, która ma największe szanse na maksymalizację zysku firmy w jak najkrótszym czasie.

Cele marketingowe firm są różne i dobry plan działania powinien uwzględniać również to jakimi zasobami (umiejętności, czas, budżet marketingowy, pracownicy) dysponuje biznes. 

Dzięki współpracy, mamy szansę stworzyć strategię marketingową szytą na miarę, która najszybciej doprowadzi Cię do realizacji określonego celu.  

Możliwości panelu reklamowego są ogromne. Sprawdź jak użyć ich dla Twoich korzyści, bo możliwe, że kryje się tam wiele opcji, które ułatwią Ci docieranie do nowych odbiorców.

Dzięki konsultacji marketingowej Twoich reklam Facebook czy Instagram zyskasz:

  • Konkretne rozwiązania swoich problemów
  • Lepsze strategie działania
  • Zmniejszenie kosztów pozyskiwania klientów
  • Odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania

 

Unikniesz:

  • Marnowania potencjału Twojej marki
  • Wysokich kosztów pozyskiwania klientów
  • Wątpliwości i frustracji
  • Marnowania czasu na nieskuteczne działania marketingowe

Chcesz przeprowadzić kampanię lub zaplanować start nowej marki? Skonsultujmy to, a zyskasz pewność, że idziesz we właściwym kierunku.

Twój marketing działa, ale potrzebujesz zewnętrznej opinii co ulepszyć? Omówmy to i zobacz mój punkt widzenia.

Usługa audytu marketingowego pozwala spojrzeć świeżym okiem na obszary marketingu, które mogłybyć dotychczas pomijane w wyniku tzw. tunnel vision i wyborze konkretnych działań marketingowych. 

Przeanalizujemy marketingowe otoczenie firmy: stronę internetową, kampanie reklamowe, materiały i nośniki reklamowe, copywriting, wybór grup docelowych do kampanii, ofertę i jej komunikację oraz inne kluczowe elementy i ich wpływ na wyniki Twojej firmy. 

Dzięki usłudze audytu marketingowego otrzymasz konkretne wskazówki jak wykorzystać mocne strony firmy i jak poprawić słabe strony kampanii i komunikacji marketingowej (np. niskiej jakości identyfikacja wizualna itp).

Dzięki temu wprowadzając zmiany do swoich działań marketingowych praktycznie od razu można będzie zaobserwować poprawę wyników. 

Prowadzisz firmę i potrzebujesz skuteczniejszego, zaplanowanego sposobu na pozyskiwanie nowych klientów? Porozmawiajmy o tym, jakie działania są najskuteczniejsze w Twojej branży i jak przełożyć to na Twoją firmę.

Dowiedz się:

  • Jak pozyskać nowych klientów z internetu
  • Jak pozyskać nowych klientów w mediach społecznościowych
  • Jak pozyskać klientów b2b
  • Jak prezentować się korzystniej potencjalnym klientom w internecie
  • Jak przyciągać nowych klientów do kontaktu
  • Jak zautomatyzować pozyskiwanie klientów
  • Jakie są najlepsze metody pozyskiwania klientów w Twojej branży
  • Jak działa generowanie leadów na Facebooku i Google
  • Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy
  • Jak przyciągnąć uwagę i obniżyć koszt pozyskania klienta
  • Jak ułatwić proces sprzedaży handlowcom

Porozmawiajmy o tym indywidualnie w formie konsultacji, bo może Twoja firma może pozyskiwać setki zgłoszeń miesięcznie, a zwyczajnie brakuje Wam wiedzy JAK?

Komunikujesz swój biznes w social media i chcesz robić to skuteczniej? Zaplanujmy Twoje działania zaczynając od celów jakie chcesz realizować, przez strategię która Cię tam doprowadzi, aż po konkretne sugestie dotyczące postów, reklam i komunikacji w internecie.

Porozmawiajmy i dowiedz się jak wykorzystać media społecznościowe do rozwijania firmy. Ten rynek zmienia się z tygodnia na tydzień. Są jednak w świecie social mediów sposoby działania, które można traktować uniwersalnie. 

Skuteczne działania marketingowe w mediach społecznościowych to dziś o wiele, wiele więcej niż potocznie rozumiane “dodawanie postów”. 

Odpowiednia strategia działania w social mediach może być jednym z największych “game changerów” dla Twojej firmy i jej pracowników. 

Wielokrotnie widziałem, jak wykorzystanie influencer marketingu, płatnych kampanii reklamowych, czy wartościowych treści w formie content marketingu odmieniało firmy i marki osobiste.

Odważ się sięgnąć po kawałek tego tortu dla siebie dzięki konsultacjom indywidualnym w zakresie social media i marketingu internetowego. 

 

Klienci o konsultacjach

Zobacz jak wygląda proces:

Nasza agencja marketingowa gwarantuje formę konsultacji, z której zadowolonych jest 100% klientów

Przebieg całego spotkania jest ściśle dopasowany do Twoich potrzeb i pytań, na jakie chcesz poznać odpowiedź. Kiedy współpracujemy w takiej formie, otrzymujesz 100% uwagi, najlepsze wskazówki i porady, jakie wypracowaliśmy w tysiącach kampanii dla setek firm obsługiwanych przez lata. Podczas bezpośredniej konsultacji możesz przejść przyspieszony kurs marketingu internetowego i dowiedzieć się dowiedzieć się, jak powinien funkcjonować marketing i social media w Twojej branży, czy warto inwestować w reklamy na Facebooku, kiedy postawić na wideomarketing i jakie inne usługi marketingowe sprawdzą się w poszerzaniu zasięgów firmy.

Wiedza oparta jest o to co aktualnie działa w firmach podobnych do Twojej. Możesz więc samodzielnie próbować układać strzępy wiedzy z losowych materiałów, lub otrzymać dopasowaną do swojej sytuacji indywidualną poradę. Oszczędzaj swój czas, budżet i nerwy.

Brief

Wypełnij dokładnie brief poniżej. Dzięki temu zrozumiemy jak najskuteczniej Ci pomóc.

Rozmowa

Po otrzymaniu briefu zaproponujemy formę konsultacji i doprecyzujemy mailowo dodatkowe pytania, termin rozmowy i sposób rozliczeń.

Płatność

Rozliczamy współpracę w formie faktury płatnej z góry.

Spotkanie

Realizujemy ustalony zakres konsultacji w formie wideorozmowy.

Konsultacje z Tomkiem

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.