Personal branding jak go wykorzystać , aby zwiększyć przychody z social media?

Czas czytania 7 minut

Czy wiesz, że marka Nike zapłaciła miliard dolarów influencerowi, który miał ją promować poprzez kanały social media? Tak, to robi wrażenie a personal branding Ronaldo, bo o nim mowa, daje mu spore przychody. Pewnie większość osób właśnie sobie myśli, że owszem to interesująca ciekawostka, ale jaki to ma związek z ich małą lub średnią firmą, która nie ma takiego budżetu na promocję? Wiedz, że nie musisz mieć milionów, by za pomocą wizerunku zwiększyć swoje zyski płynące z promocji poprzez social media. Wystarczy, że podstawisz na budowanie marki osobistej. Jak to zrobić? Sięgnij po wiedzę i działaj.

Co wspólnego ma influencer marketing i personal branding?

Influencer marketing dla mniejszej firmy? To możliwe

Budowanie marki osobistej a influencer marketing

Influencer marketing to obecnie jedna z form promowania marek i ich produktów, która cieszy się szczególną popularnością. Świadomie działające firmy widzą w tej formie reklamowej duży potencjał i efektywnie go wykorzystują. Nic w tym dziwnego, bowiem bazuje na narzędziach, które po prostu działają i w efekcie przynoszą większe zyski płynące z social media. I tu pojawia się pytanie – dlaczego małe firmy nie biorą z nich przykładu? Dlaczego dla tych “maluczkich” personal branding nie jest oczywisty?

Dobra reklama wzbudza emocje

W wielu reklamach kładziony jest nacisk na wyeksponowanie logo firm lub samego produktu. W efekcie okazują się one być nieskuteczne, bo brakuje w nich emocji. Działają natomiast te reklamy, w których możemy obserwować ludzi i ich doświadczenia. Widząc radość, satysfakcję, emocje prezentowanych w reklamie osób, produkt zaczyna mieć dla nas znaczenie.

Kluczem do sukcesu jest więc połączenie go z ludzkimi emocjami. Gdy przyjrzymy się światowym markom zauważymy, że stawiają nacisk na prezentację wizerunku ludzi, a nie na znaki firmowe. Dobrym przykładem są chociażby reklamy Coca Coli, w których zawsze widzimy ludzi znajdujących się w zwykłych, życiowych sytuacjach. Natomiast logo firmowe pojawia się mimochodem. Pokazywanie ludzi – ich zachowania, interakcji, relacji sprawia, że takie reklamy wzbudzają pozytywne skojarzenia i budzą nasze zainteresowanie.

Podstawowe zasady budowania marki osobistej

To co prawda duże uproszczenie i nie zawsze ma to zastosowanie, ale na potrzeby tego artykułu warto przyjąć takie założenie

Czy influencer marketing jest dla każdego?

Dzięki influencer marketingowi przedsiębiorcy zyskują wyjątkowo szerokie możliwości promocji. Jednak często pojawiają się wątpliwości, czy ta forma marketingu pasuje do ich branży. Wynika to z tego, że influencerzy kojarzą nam się przede wszystkim z branżą modową, beauty i parentingiem. W tych branżach influencer marketing jest częściej widoczny, ale to nie znaczy, że nie sprawdzi się także w Twojej firmie.

Co zrobić, jeżeli branża jest niezbyt medialna? Wówczas warto znaleźć osoby powiązane z Twoim biznesem, które są uznawane za ekspertów. Możesz zaproponować wykorzystanie ich wizerunku w zamian za daną usługę z zakresu Twojej branży. Na przykład fotograf biznesowy może zaoferować wykonanie sesji biznesowej prelegentowi z eventu branżowego. Ekspert zyska nowe biznesowe zdjęcia, a fotograf słynną w branży twarz do promocji usług.

Zalety zbudowanego personal brandingu

Będąc mniejszą firmą warto zainteresować się takimi korzyściami, bo przy odrobinie sprytu daje się je osiągnąć przy niewielkich nakładach finansowych

Wiedza o influencer marketingu a Twoja firma

Pewnie zastanawiasz się, jak zdobyta wiedza o tym, że znane marki wykorzystują wizerunek gwiazd może wpłynąć na rozwój Twojej firmy. Otóż wcale nie musisz opłacać znanych influencerów, by osiągnąć cele biznesowe. Wystarczy, że będziesz się od nich uczyć i nadasz swojej marce ludzką twarz. Wiemy już, że typowe posty prezentujące stockowe zdjęcia lub produkty nie wzbudzają zainteresowania, ani nie przekonują do zakupu.

Dlatego warto wykorzystać fakt, że publikacje znanych firm, na których widzimy ludzkie twarze są najbardziej popularne. Wynika to z faktu, że przyciąga nas wizerunek, który cechują przyjazne rysy twarzy osób prezentowanych w naturalnych sytuacjach. Patrząc na takie reklamy czujemy emocje towarzyszące tym osobom. Wtedy oferowane produkty stają się dla nas ciekawe i ważne, bo niosą ze sobą dobre skojarzenia.

Wykorzystując tę zależność w swoich działaniach marketingowych możesz wykreować się na eksperta w branży i promować produkty samodzielnie. Zacznij prezentować swój wizerunek w social mediach i osobiście promuj markę, a przyciągniesz uwagę i z czasem zbudujesz zaufanie odbiorców. Jak to zrobić? Przeczytaj nasz artykuł: jak zbudować strategię content marketingową dla marki osobistej, a znajdziesz przydatne wskazówki

Dlaczego marka osobista jest ważna?

Warto wiedzieć, że każdy z nas intuicyjnie zwraca uwagę na twarz innej osoby. Jest to uwarunkowane psychologicznie. Twarz innego człowieka skupia naszą uwagę i warto to wykorzystać w swoich postach na social media. Na co to wpływa i jakie są zalety personal brandingu?

1. Nadajesz produktom wartość

Pokazując wizerunek znanej osoby łączysz przyjemne emocje, które są kojarzone z nią ze swoim produktem. Dzięki temu, produkt zyskuje dodatkową wartość i przyciąga uwagę. Jeżeli promujesz za pomocą swojego wizerunku, efekt będzie podobny, bo z czasem zaczniesz uchodzić za eksperta i osobę zaufaną. 


2. Budujesz zaufanie

Odbiorcy rozpoznający znaną osobę używającą Twojego produktu zaczną myśleć, że ta rzecz jest warta uwagi. To przez to, że znane osoby mają większe zaufanie odbiorców niż sam produkt. Podobny efekt osiągniesz publikując własny wizerunek. Jeżeli będziesz regularnie się pokazywać w social mediach, odbiorcy zaczną Cię rozpoznawać i kojarzyć produkty z Tobą.

Sam produkt bez dobrego marketingu nigdy nie wzbudzi emocji. Dlatego to od Ciebie zależy jaką wartość mu nadasz, by się dobrze sprzedawał. Wykorzystanie w tym celu Twojej twarzy lub osób znanych w danej branży okaże się strzałem w dziesiątkę, gdyż podkreślisz autentyczność firmy i jakość oferty.

Taki marketing działa na odbiorców sprawiając, że mają wrażenie, iż kupują nie produkt, lecz to co będą dzięki niemu czuli i przeżywali. A to jest bezcenne! Dlatego przygotowując swoje posty zadbaj o to, by połączyć prezentowany produkt z emocjami i z twarzami. Dzięki temu wzbudzą nie tylko zainteresowanie, ale i przyjemne skojarzenia. Pamiętaj bowiem, że kupujemy dane rzeczy, aby poczuć się lepiej, uzyskać przyjemność, szacunek lub prestiż. I w tym kierunku powinien iść marketing.

Pokaż siebie i swoją firmę – podstawowa zasada personal brandingu

Przedsiębiorca uczy się budować personal branding

Wielu przedsiębiorców nie stara się brać przykładu z działań marketingowych dużych firm, bo zakładają, że ich na to po prostu nie stać. Duże, znane marki mają olbrzymie budżety na marketing oraz działy z najlepszymi marketerami i handlowcami. Niemniej jednak, warto uczyć się od najlepszych i swoje działania marketingowe wzorując na nich, dostosowywać do posiadanych warunków. Ciekawym rozwiązaniem jest to, że duże firmy pokazują w materiałach marketingowych (ulotkach, billboardach itp.) realne wizerunki swoich pracowników. Dobre przykłady to Ikea, Leroy Merlin, Amazon. Pokazują oni wizerunek swoich pracowników, by podkreślić, że firma to ludzie i oni ją tworzą.

Ten trick możesz zastosować także w swojej firmie i to bez względu na to, czy tworzą ją jedna osoba czy kilka, bo personal branding może stosować nawet poczatkujący w biznesie student i da mu to znacznie lepsze efekty długofalowo niż nawet najlepszy spot reklamowy.

Korzyści z personal brandingu

Coraz więcej firm docenia efekty publikowania swojego wizerunku, jak jest w Twoim biznesie?

Proste kroki, które możesz podjąć, aby budować markę osobistą

Od czego powinna zaczynać się strategia budowania marki osobistej? Przede wszystkim od określenia wartości, jakie chcesz reprezentować. Zastanów się, kim chcesz być. Twoja marka osobista powinna odzwierciedlać Twoje przekonania, cele i to, co jest dla Ciebie ważne. Następnie zastanów się, kim są Twoi odbiorcy i w jaki sposób możesz do niech przemówić.

Ale od początku. W końcu pojęcie personal brandingu jest już Ci znane. Sprawdź więc, jak możesz budować markę osobistą i pozycję eksperta w danej dziedzinie.

Nadaj twarz marce osobistej

Wykonaj dobre zdjęcia sobie, pracownikom i naucz się promować za pomocą własnej twarzy. Jest to pierwszy krok do sukcesu. Wykorzystaj wiedzę z influencer marketingu i przełóż ją na realia Twojej firmy. Co to oznacza?

Nie musisz płacić znanemu influencerowi za lokowanie produktów. Wystarczy, że sam się nim staniesz w swojej branży. Sztuczne, stockowe zdjęcia i grafiki już się nie sprawdzają, bo są zbyt neutralne i nie wzbudzają emocji. Wykorzystaj więc moc sprzedażową tkwiącą w fotografiach prezentujących realne życie firm i osób je tworzących.

Przeczytaj też: Jak zbudować markę osobistą?

Formaty, które pozwolą zbudować personal branding

Warto robić jednocześnie wszystkie te czynności, a efekt po czasie powinien zbudować się “sam”.

Silna marka osobista? Przełam skrępowanie!

Pokazywanie swojego wizerunku w celu promowania marki osobistej niesie ze sobą wiele korzyści. Mimo to wciąż wiele osób stroni od tej formy reklamy i zostaje przy wykorzystywaniu bezosobowych grafik i zdjęć stockowych. Przyczyną zwykle jest po prostu uczucie wstydu. Tymczasem, nie powinniśmy się wstydzić i bać tego, co o naszym wyglądzie pomyślą obcy ludzie. Skupiając się na strachu, że ktoś zacznie śmiać się z Twojego wyglądu marnujesz swój potencjał w zakresie rozwoju biznesowego. Niepotrzebnie, bo możesz kontrolować reakcje ludzi. W razie nieprzyjemności możesz usunąć komentarze i dalej zmierzać do swojego celu biznesowego.

Musisz pamiętać, że to Ty personalnie nadajesz charakter swojej marce i dzięki temu możesz ją wykreować w sposób autentyczny. A to właśnie uczciwość prezentacji ma obecnie wyjątkową wartość.

Potraktuj autoprezentację (personal branding) w social mediach niczym spotkanie biznesowe z kontrahentami. Gdy osobiście jesteś na takim spotkaniu, nie myślisz o swoim wyglądzie, lecz o tym jakich argumentów użyć, aby przekonać rozmówcę do swojej oferty. Tak samo powinniśmy myśleć o autoprezentacji w social mediach. Twoja wiedza oraz umiejętności branżowe mają tu największe znaczenie. 

Regularność w działaniach personal brandingowych

Budując autentyczność swojej marki nie wystarczy jedna publikacja z Twoim wizerunkiem lub z udziałem influencera. Im częściej będziesz się pokazywać swoim fanom, tym większe zaufanie w nich wzbudzisz, bo zaczną Cię rozpoznawać. Przestając być anonimowym Twoja firma wyda się bliższa odbiorcom. Pisaliśmy o tym więcej w artykule: Prowadzenie Facebooka – czy naprawdę potrzeba regularnych postów?

Co konkretnie możesz zrobić? Przydatne będą live’y, w których opowiesz o tym, co aktualnie dzieje się w Twojej firmie i branży. Dobrym pomysłem są także nagrania poradnikowe, w których podzielisz się wiedzą i zbudujesz autorytet eksperta. Natomiast na stronach przydatne będą ciekawe fotografie prezentujące Twój wizerunek. 

Stworzenie silnej marki osobistej? To prostsze niż myślisz!

Czy opisane wyżej korzyści nie są wystarczającym powodem, by przełamać uczucie niepewności i zawstydzenia? Jak widzisz nie trzeba wiele, aby zaznajomić się z personal brandingiem. Zacznij zatem od wykonania zdjęć, a następnie rozpocznij trening wystąpień publicznych lub mówienia do kamery. Pokazuj siebie w mediach społecznościowych i buduj wizerunek eksperta w swojej dziedzinie.

Mam nadzieję, że już niebawem pochwalisz się swoimi osiągnięciami w zakresie kreowania wizerunku i Twój personal branding będzie na znacznie wyższym poziomie!

Lepsze wyniki marketingu bez zwiększania budżetu.

Pobierz darmowy ebook i dowiedz się, jak dzięki zmianie swojego podejścia do zarządzania marketingiem osiągać lepsze efekty przy tym samym budżecie. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami współpracy opartymi na problemach jakie rozwiązaliśmy u klientów.

Pobierając go otrzymasz też newsletter KAMAN. To jedna wskazówka tygodniowo o tym jak poprawić Twój marketing.

Ostatnie najciekawsze artykuły

handlowiec wdraa strategię lead management
DIGITAL MARKETING

Lead management – zwiększ sprzedaż dzięki 5 wskazówkom!

Czas czytania 6 minut Pozyskiwanie leadów, czyli proces lead generation to podstawowe zadanie działu sprzedaży w każdej branży. Nie wystarczy jednak zdobyć kontakt do potencjalnego klienta. Trzeba jeszcze nawiązać

DIGITAL MARKETING

Co to są leady w marketingu B2B i jak je generować?

Czas czytania 7 minut Prowadzenie biznesu ma jeden główny cel – zysk. Żeby zarabiać, trzeba jednak najpierw zdobyć klientów. W otoczeniu wzmożonej konkurencji, zwłaszcza w Internecie, nie jest to

Rezultaty:

Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy

Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci

Wyzwanie:

Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Podział lejka sprzedażowego na różne segmenty odbiorców, w zależności od tego czy znają markę lub czy widzą reklamy produktów pierwszy raz

  • Podział optymalizacji na grafiki przedstawiające różne produkty i na różne zainteresowania oraz dane behawioralne jak zdrowe włosy, serum do włosów, utrata włosów, produkty do włosów itp.

  • Testowanie różnego typu grafik np. przedstawiających działanie produktów oraz ich efekty po określonym czasie stosowania. Dodatkowo wzmocniliśmy to działanie o przejrzystą komunikację i przykuwające oko grafiki

Rezultaty:

Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67

Wyzwanie:

Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć

Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru

Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka

Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy

Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę

Rezultaty:

W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).

Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%

Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.

Rezultaty:

Ponad 600 zakupów o łącznej wartości 312,000 zł, dla sklepu internetowego sprzedającego buty online Zwrot z inwestycji na poziomie 700%

Wyzwanie:

Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?

Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Wykorzystanie nagrywanych przez właścicielkę wideo, według naszych wytycznych.
  • Ciągłe rozbudowywanie bazy fanów na Instagramie, poprzez skuteczne kampanie na pozyskanie nowych obserwujących.
  • Kampania delikatnie przepychająca do zakupu w sklepie internetowym.
  • Mocne wykorzystanie wiadomości prywatnych na Instagramie, jako główny kanał sprzedażowy.

Rezultaty:

W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.

Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.

Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.

Wyzwanie:

W czasie pandemii sklep stacjonarny przeniósł swoją sprzedaż również do sieci. Przypadek jakich wiele. Jak dobre wyniki stacjonarne przełożyć na dobre wyniki online, bez sprzedaży własnych produktów?

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.

Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.

Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).

Wyzwanie:

Klient prowadzący usługi samochodowe (renowacja, naprawa, sprzedaż felg) chciał sprzedawać więcej przez swój sklep internetowy, w głównej mierze skupiając się na sprzedaży opon, felg oraz całych zestawów do samochodów. 

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • Przygotowanie struktury lejka sprzedażowego, z podziałem na górną część lejka oraz na remarketing

  • Dostosowanie zdjęć do odbiorców i pokazanie czym się zajmuje klient – ma zarówno felgi jak i całe komplety opon, ma asortyment do różnych modeli oraz dodatkowo, że istnieją różne formy finansowania zakupu

  • Opracowaliśmy w social media nowe grupy odbiorców, nowe kreacje reklamowe oraz uruchomiliśmy kampanie, dopasowane do nowych klientów z innego targetu niż dotychczas

Rezultaty:

Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25

Wyzwanie:

Nasza Klientka posiada markę osobistą i jest już znana w świecie korektorów tekstu. Zgłosiła się do nas, abyśmy pomogli jej wygenerować rekordowy przychód sprzedaży jej flagowego produktu czyli kursu online przygotowującego do zawodu korektora.
Okno sprzedażowe trwało 10 dni i poprzedzone było bezpłatnym webinarem połączonym z warsztatami.

Zaproponowaliśmy po kolei:

  • kampanię zapisów na listę oczekujących, aby ogrzewać grupę odbiorców poprzez kampanię mailingową stworzoną przez klientkę
  • kampanię na zapisy na darmowy webinar, aby jak najwięcej nowych osób dowiedziało się, na czym polega praca korektora
  • kampanię remarketingową do osób z listy oczekujących oraz uczestników webinaru
  • kampanię sprzedażową do tzw. “zimnego ruchu”
    kampanię na obserwujących na Instagramie

Rezultaty:

Klientka oczekiwała minimum powtórzenia wyniku z poprzedniej edycji kursu. Każda wartość powyżej, miała dać klientce dużą satysfakcję z osiągniętego wyniku. Zapowiedzi w postaci kampanii mailingowej do listy oczekujących oraz zapisy na bezpłatny webinar pozwoliły nam stworzyć wartościowe grupy odbiorców, do których powróciliśmy z komunikatami sprzedażowymi, po otwarciu okna sprzedażowego. Dzięki tym działaniom, już pierwszego dnia sprzedaży, klienci złożyli aż 26% wszystkich zamówień! Osoby niezdecydowane, które nie dokonały jeszcze zakupu, a miały wcześniej styczność z marką, ostatniego dnia otrzymały komunikat o ostatniej szansie na zdobycie nowych umiejętności. Końcowy wynik sprzedażowy był niemal DWUKROTNIE wyższy, niż w poprzedniej edycji. To na tyle dobry wynik, że klientka podjęła decyzje o kontynuowaniu współpracy i przygotowaniu kolejnych produktów, które z sukcesem pomożemy jej sprzedać.

Wyzwanie:

Gabriel przychodził do nas z niczym. Miał jedynie rozgrzebany lokal z wizją studia treningu EMS w Rzeszowie. Marketing budowaliśmy więc od zera.

W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?

Zaproponowaliśmy po kolei:

 

  • Od początku postawiliśmy na komunikacje bezpośrednią, czyli telefony i wiadomości prywatne
  • Studio do dzisiaj nie posiada swojej strony internetowej, więc opieramy się tylko na działaniach w social mediach
  • Gabriel i Agnieszka, według naszych wytycznych, przygotowali wiele filmów reklamowych jeszcze przed rozpoczęciem działalności studia
  • Skupiliśmy się głównie na kampaniach zasięgowych, gdzie celem było wyświetlenie wideo

Rezultaty:

  • Podpisanych ponad 200 długoterminowych umów (najwięcej na 18 miesięcy)
  • Ponad 3 000 000 wyświetleń reklam na terenie województwa podkarpackiego
Kurs będzie odbywał się w okresie 3 miesięcy, tj. wrzesień-październik-listopad 2023 r. Zjazdy stacjonarne będą odbywać się w: Warszawie*, Krakowie*, Łodzi*
*O dokładnym miejscu i adresie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
 
Zjazdy stacjonarne odbędą się w następujących terminach*:
  • 16-17.09.2023 oraz 23-23.09.2023
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 14 i 22.10.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
  • 18 i 19.11.2023 r.:
Sobota w godz. 10:00-18:00
Niedziela w godz. 9:00-17:00 
*O dokładnej dacie zjazdu poinformujemy uczestników najpóźniej na 14 dni przez terminem
  • 2.12.2023 r. – zakończenie kursu i wręczenie certyfikatów (offline).
 
Spotkania LIVE w ramach Kursu będą prowadzone według harmonogramu, który zostanie opublikowany w lipcu 2023 roku na Grupie na platformie Facebook.