- Opracowanie celu każdego filmu
- Opracowanie scenariusza do każdego filmu
- Opracowanie treści wypowiedzi do wszystkich filmów
- Propozycja wizualizacji/ klimatu filmu
- Wskazówki na temat przygotowania siebie i firmy do wystąpienia
Biznes nie potrzebuje wideo. Potrzebuje wideo-marketingu, bo dopiero wtedy wysiłek i środki włożone w nagrania mają szanse się zwrócić. Powiedz nam co chcesz osiągnąć w biznesie, zrealizujemy to wideomarketingiem.
bo zwiększymy ilość zapytań i konwersję
bo poprawimy ich skuteczność
bo dotrzemy do większej grupy ludzi
bo przyspieszymy cały proces
Nagramy serię filmów, a nie jeden. Dzięki temu pokażemy dla każdej grupy klientów konkretnie to co ich interesuje, zamiast nudzić ich “opowieścią o firmie”.
Twoje filmy będą szybkie, więc klient zobaczy więcej zanim się znudzi, bo nad Twoim zleceniem pracują marketingowcy i filmowcy, a nie sami artyści. Dzięki temu film spełni swoją funkcję, a nie będzie po prostu ładnym drogim obrazkiem.
Wystąpisz w swoich filmach, bo Twoi klienci szukają wiarygodnych, normalnych ludzi. Nie perfekcyjnych aktorów. Wtedy kupują więcej i szybciej.
Filmy będą nagrane dokładnie tak jak trzeba, by osiągnąć efekt. Chcesz więcej zapytań o ofertę? Nagramy zupełnie inne filmy niż wtedy, gdy będziesz chciał opowiedzieć o procesie współpracy, by oszczędzić czas handlowców itd.
To najczęstszy powód, że zniechęcasz się do wideomarketingu, zatrudniając kogoś kto ma pełno dobrych chęci, ale zwyczajnie za małe doświadczenie w pracy dla biznesu., bo jest albo początkujący, albo jest artystą. Prawdopodobnie wtedy film będzie Ci się wizualnie podobał, ale nie zrealizuje celów firmy. Będzie więc zbędnym kosztem, nawet jeżeli zapłacisz za niego bardzo niewiele.
Największe plany z aktorami i kilkoma dniami nagraniowymi realizowaliśmy za ponad 80.000 zł. Zakres naszej pracy zaczyna się jednak od 5.000 zł za jeden dzień nagraniowy w podstawowej wersji współpracy. Dlatego powinniśmy porozmawiać, by zobaczyć jaka forma nagrań najlepiej zrealizuje Twoje potrzeby
To co dla Ciebie nagramy nie powinno podobać się Tobie. Powinno podobać się klientom, którzy mają od Ciebie kupić, a przy okazji podobać się Tobie. To fundamentalna różnica we współpracy firmami oferującymi usługi zwykłe usługi wideo, a wideomarketingiem KAMAN.
Dla firm przekonanych do trendu wideo mamy opracowane korzystne warunki cyklicznych nagrań (raz w miesiącu, raz na dwa miesiące, raz na kwartał). Tworzymy wtedy znacznie więcej materiałów, niż jest w stanie zrobić to Twoja branża, a przez to odczuwasz wszystkie korzyści z wideomarketingu mocniej. Rozliczenia i wyceny też są zdecydowanie bardziej korzystne niż jednorazowy plan zdjęciowy 🙂
Warto odwrócić to pytanie i zapytać: jaką mamy pewność, że nie robiąc wideomarketingu cokolwiek zmieni się na lepsze, skoro wszyscy dookoła inwestują w firmowe wideo?
Wierzymy, że w biznesie nie ma gwarancji, dlatego firmy umiejące inwestować w przyszłość wychodzą na tym lepiej, niż Ci którzy chcą “grać bezpiecznie”. Wszystkie statystyki i dane pokazują nam, że wideomarketing pomaga sprzedawać i zwrócić na siebie uwagę klienta. To wystarczające dowody by warto było próbować.
Wygenerowane 142 836,50 zł sprzedaży w przeciągu 5 miesięcy współpracy
Ponad 9 – krotny zwrot z inwestycji dla klienta sprzedającego produkty dla dzieci
Duża marka produktów do włosów – dostępna w drogeriach, sklepach stacjonarnych oraz innych sklepach internetowych – chciała wzmocnić sprzedaż produktów przez swój własny sklep. Dodatkowym wyzwaniem było stworzenie lejka sprzedażowego, w którym pokazujemy działania, opinie oraz efekty stosowania produktów.
Koszt zakupu: 13,79 zł
Ilość zakupów: 759
Łączną wartość zakupów: 80 273,91 zł
ROAS (zwrot z inwestycji) : 7,67
Klientka z wieloletnim doświadczaniem na rynku chciała pozyskać jak najwięcej nowych klientek, na zakup drogiego sprzętu do elektrostymulacji.
Przygotowanie wideo do reklam, nagranie webinaru oraz wykonanie kilkudziesięciu zdjęć
Stworzenie landing page z możliwością zapisania się (zostawienia adresu email) do obejrzenia darmowego webinaru
Przygotowanie kampanii typu Lead Ads, do pozyskiwania kontaktów bezpośrednio w środowisku Facebooka
Utworzenie automatycznej kolejki maili z merytoryczną treścią i możliwością umówienia się na rozmowę przez Calendy
Przygotowanie konta na Calendly z zapisami na 30-minutową rozmowę
W ciągu czterech miesięcy uzyskaliśmy 434 leady (adresy e-mail lub numer telefonu).
Co miesiąc wzrost liczby pozyskanych leadów o ok. 30%
Ponad 600 000 wyświetleń reklam na Facebooku i Instagramie.
Jak sprawić, żeby okulary przeciwsłoneczne sprzedawały się przez cały rok? Jak dotrzeć do osób, dla których kupno okularów za 1500 złotych jest czymś naturalnym?
Takie wyzwania czekały na nas w przypadku tego klienta.
W trzy miesiące liczba wysyłanych wiadomości prywatnych na IG wzrosła o ok. 40%, a wartość zamówień o ok. 175%.
Pozyskaliśmy ponad 6000 nowych obserwatorek w pięć miesięcy.
Ponad 2 000 000 wyświetleń reklam na Facebook i Instagramie.
Pozyskanie ponad 5000 nowych obserwatorów na Instagramie. Koszt pozyskania nie przekroczył 1 zł za osobę.
Wzrost liczby transakcji o ponad 400% patrząc rok do roku. W pół roku z poziomu ok. 75 zamówień miesięcznie doszliśmy do poziomu ponad 380 zamówień miesięcznie.
Sklep stacjonarny notuje rekordowe zyski, gdzie sprzedaje m.in. foteliki samochodowe (również promowane przez nas).
Budżet: 2,000 euro/ miesięcznie
Ilość zakupów: 103
Łączną wartość zakupów: 86 271,45 euro
ROAS (zwrot z inwestycji) : 17,25
W tej branży klienci wiążą się głównie na umowy – na 12 lub 18 miesięcy. Jak ich pozyskać?
Dla zapewnienia najwyższej jakości usług nasza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej z polityki prywatności